If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
sigpic
Огледай добре ротора. Може да се е скъсала жичката за пръстените. В покой всичко е наред, но като се развърти центробежната сила ги отлепва.
Статорът също може да окъсява.
Замери и малките диоди!
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
До алтернатора отиват 2 кабела. Дебел и тънък. Премери напрежението на тънкия спрямо шаси, когато моторът работи и индикацията свети. Нормално там трябва да измериш приблизително същото напрежение, като в останалата част на ел инсталацията. Т.е - нещо като 13 - 14 V. Ако това е така, то вероятно причината за да свети индикацията е в боди компютъра или в калпава връзка между този кабел и него. Ако това не е така, то вероятно причината е в самия алтернатор.
Днес смених алтернатор с измерване преди и след поставянето /вече зарежда както трябва/.
Проблама обаче е ,че остана да свети лампата на таблото !!!?
Айде и този замина .
Следват познатите маневри, а именно : Проверката дали може да се ремонтира или търсене на друг
п.с
3 месеца и следващ
---------- Post added at 22:40 ---------- Previous post was at 22:30 ----------
Колко ампера е фабрично алтернатора/генератора/.
До колкото знам е 140 ?
Защото за 1.9 16V в един сайт има по 100 ,120,140!!!
от 505лв до 1124 лв.
И другия ми въпрос е: от 1.9 и от 2.4 разлика в амперите или изцяло зависи от екстрите ?
Имаше писано във форума, че на 1.9 се случва да горят по-често когато има печка, която зимата е пусната от софтуера да работи.Има и опция в софтуера да се забрани печката, макар че хардуерно я има като екстра и е поръчана при покупката.
Нещо не става да дам линк към алтернаторите за единият двигател.
Виж си модела и номера/вида на двигателя в талона и гледай когато кликаш да е такъв.Кликни си и сам избери за да видиш какъв ти е алтернатора, но за 1.9 ги дава 100, 120 и 140 А.
Имаше писано във форума, че на 1.9 се случва да горят по-често когато има печка, която зимата е пусната от софтуера да работи.Има и опция в софтуера да се забрани печката, макар че хардуерно я има като екстра и е поръчана при покупката.
Нещо не става да дам линк към алтернаторите за единият двигател.
Виж си модела и номера/вида на двигателя в талона и гледай когато кликаш да е такъв.Кликни си и сам избери за да видиш какъв ти е алтернатора, но за 1.9 ги дава 100, 120 и 140 А.
1.9 150hp ее мотора.
Но последния път взех 2 ра ръка.
И аз бях пред дилемата нов или втора ръка...реших нов, незнам каква марка ми сложиха в сервиза, но със смяната всичко беше 500 лв. Има 6 м. гаранция, която изтече без проблеми.
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm, SW, Lancia Delta II 1,6
".... 150 На превала Ляв 5 и веднага Десен 5! спирай, че си ебало майката за Ляв 2 на скок !!!ХОРАТА... "
Интересно, не се ли отремонтира това динамо, 1000лв си е баси цифрата за такава глупост. Ко пък толкоз ше има в тоя алтернатор, лагери, четки, диоден блок са обичайните повреди, за да изгори някоя от намотките трябва доста сериозен ток (нещо от сорта на късо съединение). Аз бих потърсил причината за изгарянето първо, все някаква трябва да има.
Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
И аз бях пред дилемата нов или втора ръка...реших нов, незнам каква марка ми сложиха в сервиза, но със смяната всичко беше 500 лв. Има 6 м. гаранция, която изтече без проблеми.
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm, SW, Lancia Delta II 1,6
".... 150 На превала Ляв 5 и веднага Десен 5! спирай, че си ебало майката за Ляв 2 на скок !!!ХОРАТА... "
Интересно, не се ли отремонтира това динамо, 1000лв си е баси цифрата за такава глупост.
Иначе се ремонтира чудесно (на моя вече му направих ремонт, че ми гръмна статорната намотка) и ми излезе по спомен някъде 220 лв - смяна намотка, плочка и лагери.
Comment